Χωρίς δράση λίγα μπορούν να γίνουν. Το διάβασμα και η μελέτη μπορεί να δώσει κυρίως γνώση. Πρέπει να δραστηριοποιηθείς για να μεταφράσεις τη γνώση σε αποτελέσματα και κατανόηση. Ένα γραμμάριο πράξης αξίζει περισσότερο από τόνους διδασκαλίας Μαχάτμα Γκάντι (1869-1948 , Ινδός ηγέτης)

Ο Οζάζε που ήξερε για τον Παναγούλη.....Μία καταπληκτική ιστορία

Γυρνώντας από την δουλειά εχθές, βρέθηκα σε ένα πολύ ενδιαφέρον περιστατικό. Στο μετρό, ανάμεσα στους πολλούς όρθιους, κοντά μου δύο τουρίστριες, και κάπου ένα παιδί -στην ηλικία μου λογικά-,έγχρωμο, με καταγωγή από την Νιγηρία.

Οι δύο κοπέλες κοιτώντας τις γραμμές του Μετρό, ρώτησαν 2-3 Έλληνες πιτσιρικάδες που βρίσκονταν στο βαγόνι "Who's Αlexandros Panagoulis?" , βλέποντας λογικά τη στάση του Αγίου Δημητρίου. Οι νέοι ήξεραν άπταιστα αγγλικά, αλλά δεν γνώριζαν τίποτα για τον Παναγούλη.

 Ο Οζάζε, το.... έγχρωμο παλικάρι που προανέφερα, όχι μόνο απάντησε σε άπταιστα αγγλικά αλλά και με λεπτομέρειες για το ποιος ήταν και το τι έκανε ο Αλέκος Παναγούλης, από την Ένωση Κέντρου, στην οποία ήταν Βουλευτής, έως την αντιδικτατορική δράση και την δολοφονία του.



Η χαρά μου ήταν απίστευτη. Οι περισσότεροι τον κοιτούσαν με ένα βλέμμα αποτροπής του στυλ "Ο ξένος ξέρει την δική μου ιστορία", με ελάχιστες εξαιρέσεις. Του μίλησα, του έσφιξα το χέρι και του είπα να συνεχίσει.

 Ο Οζαζε έδωσε Πανελλαδικές και πέρασε στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών στη Πάτρα.

Από το facebook