Χωρίς δράση λίγα μπορούν να γίνουν. Το διάβασμα και η μελέτη μπορεί να δώσει κυρίως γνώση. Πρέπει να δραστηριοποιηθείς για να μεταφράσεις τη γνώση σε αποτελέσματα και κατανόηση. Ένα γραμμάριο πράξης αξίζει περισσότερο από τόνους διδασκαλίας Μαχάτμα Γκάντι (1869-1948 , Ινδός ηγέτης)

ΠΡΑΣΙΝΟ ΦΩΣ ΣΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ 14 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ

ΑΦΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΕΡΔΟΦΟΡΑ...ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΞΕΠΟΥΛΑΜΕ;;;;
Το πράσινο φως να συνεχίσουν στο διαγωνισμό έδωσε το Διοικητικό Συμβούλιο του ταμείου αποκρατικοποιήσεων και στα τρία κοινοπρακτικά σχήματα που έχουν εκφράσει ενδιαφέρον για να αναλάβουν την εκμετάλλευση και διαχείριση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, μετά την υποβολή των τεχνικών προσφορών των υποψηφίων. 

Την Τρίτη, το...


 ΔΣ θα προχωρήσει στο άνοιγμα των φακέλων των οικονομικών προσφορών καθώς και της αποτίμησης του ανεξάρτητου αποτιμητή. 

Τα τρία επενδυτικά σχήματα αποτελούνται από την Corporation America, που διαχειρίζεται δεκάδες αεροδρόμια κυρίως στη Λατινική Αμερική, μαζί με τον ελληνικό όμιλο ΜΕΤΚΑ, τη FRAPORT, που διαχειρίζεται το αεροδρόμιο της Φρανκούρτης, μαζί με την εταιρεία Slentel του ομίλου Κοπελούζου και την κοινοπραξία που αποτελείται από τη γαλλική εταιρεία Vinci Airports και τον ελληνικό όμιλο AKTOR Παραχωρήσεις. 

Σύμφωνα με το Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων, οι επενδυτές δεσμεύονται από την σύμβαση παραχώρησης, διάρκειας 40 ετών, να υλοποιήσουν παρεμβάσεις στις υποδομές των αεροδρομίων ύψους 200 με 250 εκατομμυρίων ευρώ τα πρώτα τέσσερα έτη από την έναρξη ισχύος της σύμβασης. 

Το μέγιστο ύψος των αεροπορικών χρεώσεων θα ανέρχεται σε 13 ευρώ ανά αναχωρούντα επιβάτη και θα παραμείνει στα ίδια επίπεδα μέχρι την ολοκλήρωση των έργων αναβάθμισης των αεροδρομίων. 

Μετά την ολοκλήρωση των επενδύσεων, το ανώτατο όριο ανά αναχωρούντα επιβάτη θα ανέλθει σε 18,5 ευρώ. Σε ό,τι αφορά το τέλος εκσυγχρονισμού και ανάπτυξης αερολιμένων για τη χρηματοδότηση μικρών αεροδρομίων και άγονων γραμμών, ανέρχεται τώρα σε 12 ευρώ ανά αναχωρούντα επιβάτη για πτήσεις εντός ΕΕ και σε 22 ευρώ για πτήσεις εκτός ΕΕ. 

Το τέλος αυτό τροποποιείται σε 12 ευρώ ανα αναχωρούντα επιβάτη, ανεξαρτήτως χώρας, ενώ μετά τον Οκτώβριο του 2024, θα διαμορφωθεί στα 3 ευρώ ανά επιβάτη. 

Το ελληνικό δημόσιο θα εισπράττει ένα ευρώ ανά αναχωρούντα επιβάτη από το τέλος αυτό, προκειμένου να χρηματοδοτούνται με επάρκεια οι ανάγκες των υπόλοιπων αεροδρομίων που θα παραμείνουν υπό κρατικό έλεγχο. 

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, η αεροπορική κίνηση θα φθάσει σε επίπεδα ρεκόρ το 2014, καθώς εκτιμάται ότι περίπου 45 εκατομμύρια επιβάτες θα έχουν ταξιδέψει μέσω των ελληνικών αεροδρομίων έως το τέλος του έτους. 

Τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που παραχωρούνται χωρίζονται σε δύο ομάδες. Η πρώτη ομάδα περιλαμβάνει τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Χανίων, Κεφαλονιάς, Ζακύνθου, Ακτίου και Καβάλας. Στη δεύτερη ομάδα υπάγονται τα αεροδρόμια Ρόδου, Σαντορίνης, Σκιάθου, Μυκόνου, Κω, Σάμου και Μυτιλήνης. 

Τα τρία επενδυτικά σχήματα που συνεχίζουν στο διαγωνισμό έχουν εκφράσει ενδιαφέρον και για τις δύο ομάδες. 










http://prezatv.blogspot.gr/2014/11/14.html