Χωρίς δράση λίγα μπορούν να γίνουν. Το διάβασμα και η μελέτη μπορεί να δώσει κυρίως γνώση. Πρέπει να δραστηριοποιηθείς για να μεταφράσεις τη γνώση σε αποτελέσματα και κατανόηση. Ένα γραμμάριο πράξης αξίζει περισσότερο από τόνους διδασκαλίας Μαχάτμα Γκάντι (1869-1948 , Ινδός ηγέτης)

Συνταγματική η έκτακτη εφάπαξ εισφορά στους εφοπλιστές - Η κυβέρνηση θα συνεχίσει να αδιαφορεί;

Συνταγματική η έκτακτη εφάπαξ εισφορά στους εφοπλιστές - Η κυβέρνηση θα συνεχίσει να αδιαφορεί;

Την ώρα που η πρώτη και… δεύτερη φορά Αριστερά «σκοτώνει» λίγο λίγο τους συνταξιούχους και τη μεσαία τάξη με όλο και πιο σκληρά μέτρα αφαίμαξης, χαϊδεύοντας ανερυθρίαστα τους εφοπλιστές, το ΣτΕ δείχνει το δρόμο ώστε να μπει επιτέλους… τέλος στη σκανδαλώδη απαλλαγή επί των φορολογικών υποχρεώσεων της ανέγγιχτης..



 «κλειστής» αυτής κάστας στην Ελλάδα με τα προκλητικά προνόμια.
Η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας έκρινε συνταγματική και νόμιμη την έκτακτη εφάπαξ εισφορά κοινωνικής ευθύνης που επιβλήθηκε το 2010 με το πρώτο Μνημόνιο στους εφοπλιστές, οι οποίοι έχουν πλοία υπό ελληνική σημαία εγγεγραμμένα σε ελληνικό νηολόγιο.
Συγκεκριμένα, με τρεις αποφάσεις της, η Ολομέλεια του ΣτΕ απέρριψε τις προσφυγές της εταιρείας «Super Fast» (Λιβεριανών συμφερόντων) που εκμεταλλεύεται στην Ελλάδα επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία με ελληνική σημαία, άνω των 3.000 κόρων.
Σύμφωνα πάντα με τις αποφάσεις της Ολομέλειας, η έκτακτη οικονομική επιβάρυνση που επιβλήθηκε το 2010 αποσκοπούσε «στην αντιμετώπιση της οξύτατης κρίσης δημοσίου χρέους και ελλείμματος, που είχε καταστήσει αδύνατη την εξυπηρέτηση των δανειακών αναγκών της χώρας και πιθανή τη χρεοκοπία της, καθώς και την εν γένει εξυγίανση των δημοσίων οικονομικών».
Μάλιστα, οι σύμβουλοι Επικρατείας έκαναν αναδρομή στο παρελθόν, αναφέροντας ότι έκτακτες εισφορές είχαν επιβληθεί και το 1974 μετά τον πόλεμο στην Κύπρο, το 1978 μετά τον καταστροφικό σεισμό στη Θεσσαλονίκη και το 1985 στο πλαίσιο του προγράμματος για τη σταθεροποίηση της οικονομίας.
Σημειώνεται ότι στην εν λόγω εταιρεία είχε επιβληθεί έκτακτη εφάπαξ εισφορά κοινωνικής ευθύνης συνολικού ύψους 679.293 ευρώ, ενώ είχε βεβαιωθεί το ποσό αυτό από τη Δ.Ο.Υ. Πλοίων Πειραιά…
Πλέον, μετά από αυτήν την εξέλιξη, η ελληνική κυβέρνηση καλείται να σταματήσει να σφυρά αδιάφορα, επιλέγοντας να τα «αρπάξει» από την τσέπη των πολιτών και να βάλει επιτέλους χέρι και σε αυτήν των εφοπλιστών.
Ο χρόνος αυτός που μπήκε να αποτελέσει ορόσημο κοινωνικής δικαιοσύνης στο μείζον αυτό ζήτημα, ενώ αυτός που έφυγε να είναι ο τελευταίος κατά τον οποίο οι εφοπλιστές χάρηκαν τις προκλητικές φοροαπαλλαγές, βασιζόμενοι σε δικαιολογίες και «τσιτάτα» περί «γαλανόλευκης που κυματίζει στα πέρατα του κόσμου» και «Ελλάδας που ταξιδεύει στα κύματα και θριαμβεύει», εκβιάζοντας παράλληλα ότι θα «μετακομίσουν» με τα πλοία τους από την Ελλάδα.
Στα μάτια τους άλλωστε η Ελλάδα, όπου μισθωτοί και συνταξιούχοι καταβάλλουν πάνω από το 30-40% των εισοδημάτων τους, είναι ένας ακόμη φορολογικός παράδεισος και τίποτα παραπάνω, επιλέγοντας όχι μόνο να μην αποδίδουν ούτε τα ελάχιστα που οφείλουν στο ελληνικό κράτος, αλλά σηκώνοντας «παντιέρα» για τη μετατροπή της εθελοντικής συνεισφοράς τους στην ελληνική οικονομία σε υποχρεωτική!
Να ανιχνεύσει τουλάχιστον τις νομικές δυνατότητες μιας δικαιότερης φορολόγησης των εφοπλιστικών κερδών, είναι η ελάχιστη υποχρέωση Τσίπρα και Καμμένου προς τον ελληνικό λαό από τον οποίο υφάρπαξε την ψήφο με ψέματα και κοροϊδίες. Και ένα από αυτά ήταν και η φορολόγηση των πλουσίων…
Άλλωστε, δεν πρέπει να υπάρχει ούτε ένας αριστερός σε αυτό τον πλανήτη που θα μπορούσε να φανταστεί πως ο ΣΥΡΙΖΑ και ο Αλέξης Τσίπρας θα έφταναν στο σημείο να «τσακίσουν» συνταξιούχους και εναπομείναντες εργαζόμενους για να αποφύγουν ή να καθυστερήσουν προκλητικά, τη φορολόγηση των εφοπλιστών.
Ή μήπως η κυβέρνηση δεν έχει κάνει ούτε ένα βήμα προς τη διασφάλιση μιας έξτρα φορολόγησης των εφοπλιστών, προκειμένου να τη χρησιμοποιήσει ως το πολυπόθητο ισοδύναμο που σε λίγο καιρό θα αρχίσει και πάλι να αναζητά, δήθεν για να δικαιολογήσει τις παράλογες νέες απαιτήσεις των δανειστών;
Από την άλλη, οι συνταξιούχοι, οι εργαζόμενοι και οι νέοι (η ελπίδα αυτού του τόπου), αυτοί που χάρισαν δηλαδή στον Αλέξη Τσίπρα τη διακυβέρνηση της Ελλάδας, δεν έχουν καράβια και... σημαίες για να απειλήσουν τον πρωθυπουργό. Η σημαία είναι τυπωμένη στην καρδιά τους και μόνο…

Το προκλητικό ΦΕΚ υπέρ των εφοπλιστών
Υπενθυμίζεται ότι στις 28 Μαΐου του 2015 στο Φύλλο της Κυβέρνησης ( ΦΕΚ 977) δημοσιεύτηκε μια βιαστική και ακατανόητη Υπουργική Απόφαση των Υπουργών κκ Σταθάκη και Δρίτσα, η οποία πανηγυρικά απέδειξε ότι Τσίπρας και Καμμένος δεν είχαν καμία διάθεση να ακουμπήσουν το εφοπλιστικό κεφάλαιο.
Με αυτήν την απόφαση συνεχίζεται το προκλητικό καθεστώς της πλήρους φοροαπαλλαγής των εφοπλιστών, αφού σύμφωνα με την παρ.13, «οι πλοιοκτήτες ή σε περίπτωση που το πλοίο ανήκει σε ημεδαπή ή αλλοδαπή εταιρεία οποιουδήποτε τύπου, οι μέτοχοι και οι εταίροι αυτής, απαλλάσσονται από κάθε είδους φόρο για το εισόδημα που προέρχεται από τα κέρδη της εκμεταλλεύσεως του πλοίου»!
Ταυτόχρονα, ο νόμος περί φορολογίας των πλοίων παραμένει ίδιος εδώ και 40 χρόνια. Είναι ο νόμος 27/1975, με τον οποίο οι Έλληνες εφοπλιστές απολαμβάνουν 56 φοροαπαλλαγές. Και όχι μόνο αυτό, αλλά ο νόμος είναι συνδεδεμένος με το ελληνικό Σύνταγμα, ώστε να μην μπορεί να αλλάξει. Δηλαδή πρόκειται για νομικό παραλογισμό.
Σύμφωνα με το νόμο αυτό, κάθε πλοίο με ελληνική σημαία πληρώνει το χρόνο φόρο από 3.000 έως 8.000 ευρώ. Όσο δηλαδή ένας άνεργος χωρίς εισοδήματα. Αν το πλοίο είναι ελληνικό αλλά υπό ξένη σημαία, δεν πληρώνει τίποτα. Η προκλητική μη φορολόγηση των εφοπλιστών προωθείται επί δεκαετίες διαιωνίζοντας ένα παράλογο, παράνομο και προκλητικό αλισβερίσι με τις εκάστοτε κυβερνήσεις.
Από το 2002 και μετά, μάλιστα, τουλάχιστον 140 δισεκατομμύρια ευρώ της εφοπλιστικής βιομηχανίας δεν έχουν φορολογηθεί, πράγμα που εάν γινόταν θα μείωνε δραστικά τις οικονομικές υποχρεώσεις της υπερχρεωμένης Ελλάδας.
Χωρίς κανένα ίχνος ντροπής και κοινωνικής ευθύνης, οι τσέπες των εφοπλιστών συνεχίζουν να φουσκώνουν, ενώ οι ίδιοι «επιβλέπουν» το φτωχό (ακόμα και τον άνεργο) να σηκώνει όλο το βάρος των φοροεπιδρομών, αρνούμενοι πεισματικά να πληρώσουν ακόμα και τις εισφορές (το ελάχιστο δηλαδή τίμημα) που προβλέπονται από το νόμο.

Η θρασύτητα του εφοπλιστικού λόμπι να συνεχίζει να κερδίζει αστρονομικά ποσά με τις ελληνικές σημαίες, χωρίς να συμβάλλει ούτε στο ελάχιστο στην Εθνική Οικονομία, ξεπερνά κάθε όριο, ωστόσο το ΣτΕ έδειξε το δρόμο που δεν μπορούσε (ή καλύτερα αρνιόταν) να βρει η κυβέρνηση.
Είναι πλέον (όχι ότι δεν ήταν ποτέ) στο χέρι της, να συμβάλλουν επιτέλους και οι… έχοντες, προκειμένου να σταματήσει η «αιματοχυσία» της φορολογικής αδικίας που οδηγεί τις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού στην απόγνωση και την εξαθλίωση.
Να αφήσει στην άκρη την παραμικρή διάθεση... συμβιβασμού με το νοσηρό κατεστημένο μίασμα και να προχωρήσει έστω και σε ένα από όσα υποσχέθηκε προεκλογικά. Στην άρση όλων των χαριστικών διατάξεων που επί σειρά ετών απολαμβάνουν οι εφοπλιστές εις βάρος απλών πολιτών και υπολοίπων επιχειρηματιών...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 http://www.newsbomb.gr/ellada/dikaiosynh/story/658865/ste-syntagmatiki-i-ektakti-efapax-eisfora-stoys-efoplistes