Χωρίς δράση λίγα μπορούν να γίνουν. Το διάβασμα και η μελέτη μπορεί να δώσει κυρίως γνώση. Πρέπει να δραστηριοποιηθείς για να μεταφράσεις τη γνώση σε αποτελέσματα και κατανόηση. Ένα γραμμάριο πράξης αξίζει περισσότερο από τόνους διδασκαλίας Μαχάτμα Γκάντι (1869-1948 , Ινδός ηγέτης)

Η κομπίνα με τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ: Πόσο τα αγοράζουν, πότε «γυρίζουν» τα χιλιόμετρα και πόσο τα πουλάνε


Φωτογραφία: EUROKINISSI-ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ


Επιτήδειοι γεμίζουν την ελληνική αγορά αυτοκινήτων με ΙΧ που έχουν «πειραγμένα» κοντέρ, αφού κάποιος έχει «γυρίσει» τα χιλιόμετρα για να ξεγελάσει τους υποψήφιους αγοραστές.
Οπως κατήγγειλε ο....



 πρόεδρος του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αυτοκινήτων, Γιώργος Βασιλάκης, αγοράζονται αυτοκίνητα με εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα από εταιρείες του εξωτερικού και αφού εκτελωνιστούν στην Ελλάδα, «γυρίζουν» τα κοντέρ.
Το κόλπο με το ΚΤΕΟ και το «πείραγμα» στο κοντέρ
Κατά τον εκτελωνισμό, με μια βεβαίωση από ΚΤΕΟ τα αυτοκίνητα αυτά εμφανίζονται να έχουν πολλαπλάσια χιλιόμετρα των πραγματικών. Αυτό σημαίνει πως τα τέλη ταξινόμησης πέφτουν όλο και περισσότερο. Στη συνέχεια το επόμενο βήμα είναι το «πείραγμα» του κοντέρ ώστε να «λιγοστέψουν τα χιλιόμετρα», να φαίνεται πιο καινούργιο από ότι είναι το αυτοκίνητο και φυσικά να αυξηθεί η τιμή πώλησης.
Πως αγοράζονται από τη Γερμανία
Σε μια δημοπρασία μεταχειρισμένων εταιρικών αυτοκινήτων στη Γερμανία, πωλείται ένα αυτοκίνητο του 2012 με 180.000 χιλιόμετρα.
Το αυτοκίνητο αυτό, κατά τον εκτελωνισμό του στην Ελλάδα, με ένα χαρτί ΚΤΕΟ φαίνεται να έχει 300.000 χιλιόμετρα, επομένως δικαιούται μεγαλύτερη μείωση των τελών ταξινόμησης.
Μετά τον εκτελωνισμό, το κοντέρ χιλιομέτρων γυρίζει, στα 80.000 χιλιόμετρα και ο αγοραστής θεωρεί ότι έχει πετύχει μια μεγάλη ευκαιρία έναντι 8.500 ευρώ αντί 10.000 ευρώ που κοστίζει το αντίστοιχο μεταχειρισμένο από την εγχώρια αγορά.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 http://www.iefimerida.gr/news/260786/i-kompina-me-ta-eisagomena-metaheirismena-ih-poso-ta-agorazoyn-pote-gyrizoyn-ta