Χωρίς δράση λίγα μπορούν να γίνουν. Το διάβασμα και η μελέτη μπορεί να δώσει κυρίως γνώση. Πρέπει να δραστηριοποιηθείς για να μεταφράσεις τη γνώση σε αποτελέσματα και κατανόηση. Ένα γραμμάριο πράξης αξίζει περισσότερο από τόνους διδασκαλίας Μαχάτμα Γκάντι (1869-1948 , Ινδός ηγέτης)

Το υπουργείο Παιδείας σχεδιάζει το κλείσιμο των μισών νηπιαγωγείων της χώρας


Το υπουργείο Παιδείας σχεδιάζει το κλείσιμο των μισών νηπιαγωγείων της χώρας


Κατά του υπουργείου Παιδείας στρέφονται οι νηπιαγωγοί καταγγέλλοντάς το ότι σχεδιάζει την κατάργηση των μισών νηπιαγωγείων της χώρας.
Αφορμή αποτέλεσε η ρύθμιση που κατατέθηκε στο σχέδιο νόμου για την έρευνα σύμφωνα με την οποία....


 για πρώτη φορά εισάγεται διαφοροποίηση του αριθμού των νηπίων σε περίπτωση που πρόκειται για νηπιαγωγείο απομακρυσμένων, δυσπρόσιτων και παραμεθόριων περιοχών ή περιοχών με δυσκολίες πρόσβασης. Έτσι σύμφωνα με τη νέα πρόταση, από την επόμενη χρονιά απαιτείται:
  1. ένας νηπιαγωγός για τουλάχιστον 14 νήπια για τα αστικά κέντρα
  2. πέντε νήπια σε σχολικές μονάδες απομακρυσμένων, δυσπρόσιτων και παραμεθόριων περιοχών ή περιοχών με δυσκολίες πρόσβασης.
Μέχρι σήμερα η ρύθμιση προέβλεπε γενικά το λιγότερο επτά, και όχι πάνω από 25, νήπια ανά νηπιαγωγό.
Το Συντονιστικό των νηπιαγωγών τονίζει τα εξής: «Αρχίζουν λοιπόν αθρόες συγχωνεύσεις-καταργήσεις νηπιαγωγείων ιδιαίτερα στην επαρχία, στην οποία τα παιδιά θα υποχρεώνονται να διανύουν μεγάλες χιλιομετρικές αποστάσεις για να φοιτήσουν σε νηπιαγωγείο με ό,τι κινδύνους εγκυμονεί αυτό».
Αντίθετα, το υπουργείο Παιδείας υποστηρίζει ότι η ρύθμιση αυτή συμβάλλει τα μέγιστα σε ορθολογική κατανομή του εκπαιδευτικού προσωπικού και εξοικονόμηση δαπανών.
 
 
 
 
 
 
 
 http://www.iefimerida.gr/news/261568/ypoyrgeio-paideias-shediazei-kleisimo-ton-mison-nipiagogeion-tis-horas