Χωρίς δράση λίγα μπορούν να γίνουν. Το διάβασμα και η μελέτη μπορεί να δώσει κυρίως γνώση. Πρέπει να δραστηριοποιηθείς για να μεταφράσεις τη γνώση σε αποτελέσματα και κατανόηση. Ένα γραμμάριο πράξης αξίζει περισσότερο από τόνους διδασκαλίας Μαχάτμα Γκάντι (1869-1948 , Ινδός ηγέτης)

"Δεν έχω προκαταλήψεις, αλλά σκηνές σαν αυτή, τις βρίσκω απαράδεκτες"... Διαβάστε ως το τέλος!

 Δεν έχω προκαταλήψεις, αλλά σκηνές σαν αυτή, τις βρίσκω απαράδεκτες ... Διαβάστε ως το τέλος!

Δεν έχω προκαταλήψεις. Πιστεύω πως είναι δικαίωμα του κάθε ανθρώπου να κάνει ό,τι θέλει με την ζωή του. Αλλά σκηνές σαν αυτή, τις βρίσκω απαράδεκτες και παράλογες! Δεν με νοιάζει τι κάνει ο καθένας κατ' ιδίαν αλλά οι πράξεις του όταν γίνονται δημόσια με αφορούν και πολύ μάλιστα. Και αρνούμαι να πω πως αυτή η σκηνή είναι φυσιολογική. 

Δεν θέλω το κακό του κανενός αλλά οι άνθρωποι πρέπει να είναι επιφυλακτικοί. Προκαλούν την τύχη τους και τις κοινωνικές συμβάσεις και αυτό μπορεί να αποβεί μοιραίο. Τι θα συμβεί αν έχουμε καμιά τραγωδία ή –ακόμη χειρότερα– αν κάποιος πεθάνει; Ποιος θα είναι υπεύθυνος; Είναι το χειρότερο παράδειγμα για τα παιδιά. Τι θα αποκομίσει από μια τέτοια σκηνή ένα παιδί; Το κάθε παιδάκι θα θεωρήσει πως είναι φυσιολογικό να.... στέκεσαι μπροστά από την κίτρινη γραμμή. Για αυτό μην κάνετε ότι και ο τύπος στο βάθος. Ακολουθήστε το παράδειγμα των δύο κοριτσιών μπροστά. Περιμένετε τον συρμό πίσω από την κίτρινη γραμμή και πλησιάστε το βαγόνι ΑΦΟΥ έχει σταματήσει και οι πόρτες είναι ανοιχτές.

http://www.enallaktikos.gr/img53905_2cff752df329532d2140135ac5a7b892_650_850.jpg Από Manos Krokos